pirmdiena, 2011. gada 7. marts

Get a life,bitch!

Es tiktiešām jūtos tā itkā mēs būtu viens vesels. man tik ļoti patīk ar tevi pavadīt laiku,tu man vienmēr liec smieties.es tevi mīlu.Es apstājos pie Tevis, jo Tevī bija kaut kas, kas manī nepabeigts.

šī nedēļa bija tāda kā atslodzes nedēļā,nekas daudz nebija jādara,varēja no daudzkā atpūsties un vispār man vajag vairāk tādas nedēļās,bet zpd gan man nepatīk taisīt,arī prezentēt nepatīk.

es pati jūtu,ka esmu sasodīti mainijusies tikai es nesaprotu vai uz labo vai slikto pusi,jo tagad ar mani notiek tādas lietas,kuras biju domājusi,ka nekad nenotiks.esmu pazaudējusi savu "pohujismu" uz visu,tagad vairāk vai mazāk man rūp viss,kas notiek ar mani un cilvēkiem man blakus,man vairs nav vienalga,lai gan reizēm gribētos,lai atkal būtu.
Varbūt ir vērts piezvanīt Tev un teikt - zini, man Tevis trūkst, man Tevis trūkst. Patiešām!


Diāna ir laimīga!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru