otrdiena, 2011. gada 5. aprīlis

esi reāls

laukā neapšaubāmi tuvojas vasara,lai gan vējš vel mazliet saldē vaigus.es tomēr ļoti gaidu vasaru,jau tik daudz saplānots.šī solās būt jauka vasara,tas mani priecē. Lazy days, beautiful nights, school's out, summer's in.
kāds laiciņš pagājis kopš mana pēdējā ieraksta. varbūt tas tapēc,ka nekas īpaši nau mainijies no tā līdz šim. varu jūs visus heiterus apbēdināt - man iet ideāli :)
es tevi satieku,es smaidu,es dusmojos,es smejos un esmu laimīga,es nespēju no tevis atvadīties,jo tik ļoti mīlu..es ilgojos.. Feels just like I`m falling in love!
Es Tevi mīlu nevis tādēļ, ka esi tāds, kādu vēlos Tevi redzēt, bet gan tādēļ, ka kopā ar Tevi es pati esmu tāda, kāda vēlos būs.
kopš jaunā gada man ir jauna dzīve,ar jaunām kļūdām,jaunām iespējām. es visu mainiju. viņš mainija mani. es vairs neesmu pagrīdes līmeņa kuce,es iemācijos pieturēties pie viena..viena ,ko mīlu. es vairs nekad nevēlos kļut par to cilvēku ,kas biju. es esmu te un tagad,es iešu uz priekšu kaut pretī nāksi ar naidu,es iešu uz priekšu kaut nebūs man spēka :)











Mīlu, kad mani sauc par savu

1 komentārs: