trešdiena, 2010. gada 10. marts

pēdējais šajā dienā

tieši šodien es būšu dzīvs,vienmēr noskaņā un pozitīvs. (sun)

Iev,Tu man liki padomāt ar vārdiem,ko rakstiji,apdomāt visu,kas bija un varbūt vel būs,kaut arī nezinu. tas ir jauki,ka mums ir tādas atmiņas par kurām ir tik liels prieks,ka vienkārši gribas smaidīt un visiem to izkliegt.

Es gribu klases pasākumu,jo tomēr mana klase ir vislabākā un man vienalga,ja Tu tā nedomā. man viņi ir vislabākie. jā zinu mums tie klases pasākumi nav daudz,bet ja ir,tad tie ir vienkārši lieliski,emocijām bagāti,prieka pilni un prieks tādus atcerēties.

ar šo ierakstu es vēlējos pateikt arī to,ka man ir daudz vērtības,kuras es nemāku novērtēt,un varbūt arī tādas,kuras nebūtu pelnijusi es,bet kāds kuram tās ir vairāk nepieciešamākas un mācētu tās novērtē. taču tomēr es mīlu savu dzīvi un visu,kas tajā ir noticis. man ir ar,ko lepoties ,un varu lepoties ar to,kas ar mani ir noticis. es mīlu savus draugus,ģimeni viņi ir viss,kas man rūp.

un jā šīs bija pēdējais ieraksts šodienai,jo drīz es eju laukā ar savu Gunu un vakarā nebūs laika sēdēt pie pc,jo rakstīšu recenziju.( es to apņēmos izdarīt un arī apsoliju) :))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru