pirmdiena, 2010. gada 29. marts

kam man skaistāku dzīvi,ja man ir labi tāpat?

es ilgi te nebiju neko rakstijusi.
awzzzz tik jauka piektdiena bija,tik labas sajūtas neviltos prieks un atvieglojums.
tik jauki,ka viņš ar mani sēdēja uz balkona un sala,bet tomēr runāja un uzklausija un es uzklausiju viņu. mēs runājām par visu.
man vajadzēja ar kādu ar ko parunāt,jo mana mazā blondīnīte gulēja. ;DD un viņš ar mani runāja.
bet baigās tik tizli sanāca,ka cits cilvēks dzirdēja to,ko nevajadzēja dzirdēt un atkal pārdzīvojumi un nēžēla,tapēc šī būs ceturtā diena. ;DDD viņš apsolija... apsolija,bet nepilda solijumu. unununun vairākas dienas jau neesmu normāli gulējusi,bet visas šīs dienas ir labas,nereāli labas. un tāds būs viss brīvlaiks. giggle

bet vispār kam man dzīvot skaistāk,ja es mīlu kā ir,es mīl dzīvot skaistāk,es mīlu es sirdi,es baudu visu ,ko redzu un redzu es daudz (sun)

Meitene: atmet smeķēšanu, atmet dzeršanu.... neviena atkarība nav laba! Puisis: Man Tevi arī pamest?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru