svētdiena, 2010. gada 18. aprīlis

3 days

par ceturtdienu vispār nerunāsim,okej :DDDD

bet piektdiena gan bija lieliska,kaut arī gribējās vienkārši visus pasūtīt dir%t un iet kautkur ,kur tevi neviens neatrastu. .... sēžu pie tumbas,gruzos,jo skaļi mūzika esot,kājas sāp,bet vienalga aizvelk dejot,whatever labi dejojam,paliekam pēdējās. vienkārši mēs sešas kalbasijam,vairs neviens cilvēks. labi izdomajam ,ka pietiks. braucam mājās piecos no rīta. pus sešos abas ar Gunu ejam gulēt,smejamies par muļķībām,ko runājam,ēdam un tad beidzot guļam. pienāk plkst. 10.00 jāceļas. jāiet Gunai līdzi pie friziera. izskatamies briesmīgi,paēdam un ejam. vakarā atkal izdomājam,ka jābrauc uz liepāju,nē vispār mēs tā neizdomājām viņi tā izdomāja,pa nakti neved mūs mājās,labi domājam nākt ar kājām,bet ne
normāli auksts. okej izdomājam ejam uz laumeni pie viena pazīstamā . paliekam tur. no rīta morālie. mājās iet negribas. bet vismaz mūs atveda. uci buci. un tagad miegs nāk,bet nevar iet gulēt,jo jāiet dušā,jāmācās rītdienas izmēģinājuma eksāmenam matemātikā. doh. un tad jau okartes akademija.


es zinu,ka man ir jāmainās,es to apzinos,un es to mēģināšu darīt. mēģināšu. un es atkal jūtos tukša.manī ir tukšums. un tas viss tikai
tevis dēļ.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru