ceturtdiena, 2010. gada 15. aprīlis

Go get your life: Live it, Feel it, Be it. This is my dream. What`s yours?

man vairs nav iedvesma te kautko rakstīt.. nav..
un arī nav laika un visu laiku aizmirstas. giggle
un whatever es tikšu pāri visam,man tikai vel vajag dažas dienas,un es smaidīšu.
taka jā,pēdējās dienās man ļoti ātri var sabojāt garstāvokli,bet to neņemat vērā. drīz būs labi,ceru,ka būs.
favorītdziesma - adam lambert - whataya want from me

..Cenšos smaidīt,taču skumjas laužas uz āru. Es skumstu,es baidos,es esmu nepacietīga,es ilgojos,es gaidu,es ceru, es sagrūstu. :ooo

viņš ir online,gribas uzrakstīt,gribas pateikt,bet es to nedarīšu,velvienu stieni es negribu,doooooh ;(

pēdējās dienās viss ir tik draņķigi,es klusēju,es vienkārši klusēšu un pēc pāris dienām būs labi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru