svētdiena, 2011. gada 23. janvāris

a?

...Nogulies uz pleca man,vai redzi debesīs mūs atspīdam,es tev vēlos ko parādīt, ,bet tas nav uz zemes šīs...

tātad,man līdz 4dienai jāuzraksta domraksts literatūrā par skaisto un labo manā dzīvē. tātad plāns manam domrakstam ir šāds :
ievads.
manuprāt,skaists ir viss,kas mums ir apkārt,bet ne visi šo skaistumu spēj saskatīt,jo daudzus no mums vairāk pārņem negatīvas emocijas,problēmas n snuff. bla bla bla
iztirzājums
2. rindkopa
Skaisti ir mani alkoholpiedzīvojumi ar manu mīļo Sērfiju. aprakstot mazliet tos.
3. rindkopa
Stāsts par to,kā apbižojam Nauri,kad viņš ir piedzēries. aprakstīt situācijas. + skaisti ir mani sirds smiekli hahah :DDD
4. rindkopa
Ahujenna labi ir ar māsu kopā smieties un apsmiet cilvēkus,ko mēs vienmēr esam mācējušas,balleeties ,protams,arī :D
nobeigums
taatad nobeigumaa es secinu,ka mīlu ļoti ļoti savus draugus,savu resno ģimeni un ,protams, savu spalvaino kaķi. pateicoties viņiem katra mana diena ir skaista. viss bučas,paldies skolotāj ,ka lasijāt. haha :D

+ kā jau redzat pēdējā laikā esmu apdāvināta ar garīgo,vakar vispār. Amanda man sūtija bildes ,kur esam maziņas. bišk palika kauns,bet tomēr vislabākās atmiņas ever.unununun tas video. es smējos līdz asarām. video esmu es,Amanda,Laura. omg kauns,kauns,kauns :D:D:D

[16:09:59] Sērfijs ;): sodien ta izskatas ka ar tevi kaut kas nau kartiba :D:D:D
[16:10:13] Diāna: jaa paldies
[16:10:14] Diāna: :D
[16:10:22] Diāna: tad kad es nerunaaju,ar mani kkas nau kaartiibaa.
[16:10:29] Diāna: tad kad es smejos tad arii kkas nav kaartiibaa
[16:10:35] Diāna: KAD BUUS AR MANI VISS KAARTIIBAAA? :D:D:D:D



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru