otrdiena, 2011. gada 11. janvāris

Konfektes pārvēršas cigaretēs.. Mājas darbi nokļūst miskastēs. Mobilie telefoni tiek izmantoti klasē.Aizturēšana kļūst par apturēšanu. Kola kļūst par šņabi. Divriteņi kļūst par auto. Apskāvieni pārvēršas par skūpstiem. Atceries,ka nokļūt "augstumā" bija uzrāpties rotaļu laukuma augstākajā punktā? Aizsargāties nozīmēja uzvilkt ķiveri pirms braukšanas ar velosipēdu?Atceries, Kad sliktākais,ko varēji dabūt no zēniem/meitenēm bija netīruma baciļi? Tēva pleci bija augstākā vieta uz Zemes, un māmiņa bija tavs varonis? Tavs sliktākais ienaidnieks bija brālis un māsa,atceries ? Kad kautkur skrēji,bļāvi pārējiem,ka tas kurš būs pēdējais būs veca ola. Karš bija tikai kāršu spēle. Un vienīgās narkotikas ko tu zināji,bija klepus zāles. Īsu svārku velkāšana nepadarīja tevi par slampu. Visvairāk sāpju bija,kad sasiti ceļgalu,un "atā" teici tikai līdz rītdienai.

izlasot šo,tev neradās jautājums par,ko tu tagad esi kļuvis,cik ļoti tava dzīve ir sačakarēta,cik ļoti liela maita tu esi,cik ļoti tu vilsies visā,ko sasniegsi? un beigās rezumē ir tapis,ka es tevi ienīstu. vismaz vajadzētu tiešām no visas sirds ienīst,bet tu zini,ka es nekad neesmu mācējusi ienīst to,ko jebkad esmu mīlējusi.

un tagad es te sēžu un sūdzos par to cik man ir grūti,bet domājot cik ļoti sāp man,es saprotu cik grūti ir citiem,kuriem ir ir vēl sliktāk nekā man.un es apklustu un dzīvoju tālāk,cerot sagaidīt savu laimi un vēlot to visiem!

* Liels apskāviens un Paldies Sērfijam,jo viņš divu nedēļu garumā man ir ļoti daudz palīdzējis,licis smieties un gruzīgos mirkļos licis pasmaidīt. viņš man tiešām ir kā brālis! (es zinu,ka tu šito lasīsi :DD )

* un arī šito meiteni es mīlu. vienkārši māsa!!!

1 komentārs: