piektdiena, 2011. gada 4. februāris

fuck you

es negribu raudāt,es gribu paturēt visas sāpes sevī,bet sāpes mani uzveic,asaras pār maniem vaigiem līst viena pēc otras,tāpat kā manā dzīvē problēmas nāk viena pēc otras.
itkā jau daudzkas ir uzlabojies,tomēr mani neatstāj doma,ka arī kkas iet greizi.ajj viss pohuj.

es šonedēļ jūtos nedzīva,miegaina,man visu laiku nāk miegs. pagājušās nedēļas brīvdienas mani izsitušas no līdzsvara,jo es visu nedēļu jūtos neizgulējusies.es ļoti ļoti ceru,ka vismaz šijās brīvdienās es izgulēšos un atkal ieiešu līdzsvarā.

krūze augļu tējas.

Vēljoprojām tomēr atceros vecās sajūtas,kuras nav nemaz tik vecas. Ir skaidrs,ka neko aizmirst nevar,pat ne mazliet. Bet tagad šīs sajūtas ir tādas kā melnbaltas,itkā bezkrāsainas.it kā es skatītos uz tām no malas,kā uz filmu,kuru jebkurā mirklī varētu apstādināt,izmainīt,un spēlēt tālāk,patīt uz priekšu,uz atpakaļu.. Bet nevar. Tāpēc es apstājos un eju tālāk savu ceļu.

atmiņas..tās dažreiz smagas jā.atcerējos dažus no šīs vasaras piedzīvojumiem. es atdotu simtiem rītdienu,ja varētu atgūt kaut vienu dienu no pagātnes,vasaras,es daudzko darītu savādāk,es būtu savādāka. tu iemāciji man būt labākai,paldies tev par to.

Iet pa ceļu bagātais kuram ir tikai apkārt miesasargi,un pāri ielai iet nabags kurš smejas kopā ar draugiem, kā Tev liekas kurš ir bagātāks?






1 komentārs:

  1. ļooooti patīk bilde ar Amandu. Turies zaķi, viss būs labi. Es ar tevi ;***

    AtbildētDzēst