trešdiena, 2011. gada 9. februāris

man pazuda doma :D

es vakar sēdēju un domāju. aizdomājos,tā to varētu saukt. un sapratu to,ka tulīt jau vasara. aptverat to,ka ir palikuši mazliet vairāk kā 3 mēneši? tas ir fooooooršiii.


Ēnās pazūd mūsu soļi
domu skaļums neļauj norimt
un pa svaigu zaļu zāli
aizliegts staigāt šovakar

tu esi mans draugs

ielās aizskan mūsu vārdi
lejup lido putnu sapņi
un pa iestaigātu ceļu
klusiem soļiem aiziet kāds

tu esi mans draugs

lietus spēlē logā bailes
ielās dejo samirkušie
vējs cenšas noķert kokos vēju
es vēl tevi gaidīt spēju

tu esi mans draugs

man galvā ir daudz domu,ko šeit varētu izteikt,bet es tās nemāku apkopot un tādēļ arī nezinu,ko lai īsti raksta.ajj labi es te atkal putrojos. man ir tāda paraža te rakstīt tad,kad man ir slikti un tākā man tgd ir labi,gandrīz viss mani apmierina,tad es te putrojos un nav ,ko īsti teikt.

vienīgais mani neapmierina mans 3 fizikā un 2 bioloģijā. grrrrrrr

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru