sestdiena, 2011. gada 12. februāris

tēju?

ir rīts..cik nu tur vairs agrs... un es te sēžu ar tējas krūzi,simtiem domu galvā,vēder sāpēm,saaukstējusies.
gribu atrast vienas dziesmas vārdus,bet google nav ,sūdīgi man.
un,protams,kur tad valentīndiena bez titānika.. zinu visu no galvas,kas tur notiek un jā,bet vienalga tās tāds kā ieradums skatīties,tātad arī šovakar skatīšos..ja būšu mājās.drošvien jau ,ka būšu,es jūtos pārāk draņķīgi,lai kkur ietu un negribu ,lai parādās arī temperatūra.
mani ignorē,omg kā es to nevaru ciest. |(

man tā ir apnikušas manas biežās garastāvokļa maiņas,un es domāju,ka Jums arī,es centīšos to neizlikt uz Jums.

vispār es jūtos ļoti ļoti,ĻOOOOTI slikti,man spiež galva,man deguns ir pilns,sāp kakls,bet vismaz labi,ka temperatūra man nav.

es šodien vel drošvien te kko ierakstīšu,tagad man pazuda doma.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru